FANDOM

W małej skrzyni znajdują się zazwyczaj przedmioty o małej wartości np.króliczka na jeśiennych liściach czy małą biedroneczkę.Żeby ją otworzyć trzeba mieć 20 punktów szczęścia.Kosztuje 200 złotych monet.

Wygląd : biało - zielona mała skrzynka z różowym kołem na środku a w tym kole jest biały znak zapytania,z fioletową gwiazdką na górze.

W średniej skrzyni znajdują się przedmioty o średniej wartości.Żeby ją otworzyć potrzeba 50 punktów szczęścia.Kosztuje 5 szafirów.

Wygląd : biało - granatowa skrzynka z różowym kołem ze znakiem zapytania w środku , z fioletową gwiazdą z górze.

W dużej skrzyni znajdują się przedmioty o największej wartości.Żeby ją otworzyć potrzeba 100 punktów szczęścia.Kosztuje 15 szafirów.

Wygląd : złoto - fioletowa skrzynka z różowym kołem ze znakiem zapytania i fioletową gwiazdką na górze.

W Tajemniczej Skrzyni Ara możemy uwolnić różne zwierzaki.Punkty Szczęścia ne są potrzebne.Kosztuje 25 szafirów.

Wygląd : Na dole ma szary kolor,a na górze pomarańczowy.Na górze ma niebieskie i czerwone piórko,i zapakowana jest w czerwoną tasiemkę.

W pupilowej czerwonej kopercie mozemy znaleźć różne bożki.Nie ma tam nic innego.kosztuje 800 złotych monet.

Wygląd : czerwona koperta z ciemno-czerwonym króliczkiem z żółtą kokardą.

W prezencie dla dziewczynki możemy znaleźć tylko różne przybory szkolne.

Wygląd : fioletowo-różowy prezent z krółiczkiem,i fioletową kokardą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki